Vår semester i Bulgarien...

Var helt underbar på alla sätt & vis. 15dagar med 29-36grader, sol & bad - långvandringar i staden Varna & GOOOD mat! "Några" kilo glass & godis och Coca Cola (+öl) som frukost/middags och kvällsdryck (+ några till, det är nyttigt med mellanmål!) Två minidiscos varje kväll där vi såg våran hoppitossa dansa och skaffa nya vänner på löpande band - hon var så lycklig HELA tiden. Resan ner gick utan några som helst problem, likaså vägen hem.

Min dotter överraskade mej rejält samtliga dagar nere i Bulgarien, HON är MYCKET större än jag gått med på! Hon satt med vänner & pratade själv! Hon klarade av de långa resorna utan minsta gnäll & skratta som en tok när planet lyfte. Hon var duktig & lät även mig få mina egna stunder. Hon är bara 3år (fyllde 29Juni, nere i Bulgarien!) men hon var inte som de andra jämngamla som skrek när planet lyfte & krånglade hela flygningen igenom & skrek för att det var för varmt & skrek när det spelades musik & jävlar i mig vad många ungar skötte sig illa, att barn ibland "krånglar" & inte vill det man själv vill så är det ju, så är det att ha barn men ungar som aldrig lyssnar/inte respekterar sina föräldrar det är HEMSKT, fruktansvärt då har det blivit fel i uppfostran punkt slut. Jag är stolt över min höna, förvirrad över hur stor & duktig hon varit (är) & ska genast spara ihop pengar till ännu en resa!

Nu när man vet hur lätt det gick att resa med henne & dessutom var det roligare att resa än det någonsin varit innan, så är det inget snack om att vi skall iväg igen... I höst blir det till att leva snålt för att sen DRA!

Här kommer lite bilder! ENJOY....


Min tossa på midsommarafton! Överlycklig & det är 34grader varmt!


Maten som vi åt under dessa 15dgr var sagolik, helt magiskt god!


Vi dricker öl & ser ut över den vackraste utsikt jag någonsin sett!


Två minidiscon gick vi föräldrar på varje kväll från 18.00- 21.00. Lilltösen älskade det & OJ va stor hon blivit!


Bild tagen på min dotters 3årsdag här har hon fått håret fixat med pärlor, vi har denna dag 33grader varmt! :)


Precis kommit upp ur poolen, varma & goa! Denna dag: 36GRADER!!!


Hon älskar att vattna mig & jag njuuuter!


Bulgarien är otroligt vackert & där sitter min älskling = DUNDERUNDERBART!


Om man vill ha lite frukt efter maten så är det vara att HUUUUGGA I och det gjorde vi! Se trädet! Kiwi, apelsiner, körsbär - you name it!


Buuuussss.....


Det kallar vi glassälskare för - JÄVLIGT GOD GLASSSSSS & billig som sjutton, billig som allt annat är billigt i Bulgarien!


STENCOOLA....

Det var litegrann från vår semester. Mer kommer inom snar framtid....
Pöss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0